dissabte, 13 de juny del 2009

EN FORMA, MOLT DE TEMPS DESPRÉS

Són sensacions, només sensacions, però oh, què positives que són!!! Quan vaig començar a preparar la marató ho vaig fer una mica a corre-cuita, després de veureu que no m'havia anat gaire malament la mitja de Madrid. No hi vaig arribar en plenes condicions, però tot i així me'n vaig sortir prou bé. Em vaig recuperar i vaig tornar a entrenar-me. Ara ho he estat fent sense cap objectiu concret (penso en el futur, en la Desman, en el Nepal, en la marató de la tardor, en els Sables...però no penso en res). El cas és que ara fa quatre setmanes que sumo més de 80 kms i 130 kms més d'el.líptica. Hi he dedicat temps, però no se m'ha fet dur. He corregut a ritmes lents, però em sento fort i això em satisfà. Molt. La setmana que ve hi ha la Desman i començaré a reduir la intensitat...fins que torni del Nepal. Allà espero començar a entrenar amb una base sòlida per tot el que m'espera.

1 comentari:

jag75 ha dit...

krak!
mare meva, quines grates notícies que escrius últimament, m´alegro!

per cert, el dia 3 d´agost marxen dos amics del gimnàs al Nepal a estar-hi 3 setmanetes fetn rutes en btt. A veure si coincidireu i tot, je,je,je

avisá´m quan vinguis a bcn, ok? em de tractar el tema Sables :-)