dilluns, 17 d’octubre del 2011

DE CRANC A TORTUGA

Sense sèries, sense fartleks i sense canvis de ritme. Descansant més, dormint més i menjant més. I també amb suport energètic i vitamínic. Així és com vaig afrontar l'esgotament de la setmana passada. Vaig intentar no fer-hi gaires voltes més. De vegades, com més ens hi capfiquem, pitjor.
I vaig passar a córrer molt lentament...però tots els dies. I a mida que van anar passant els dies vaig anar augmentant els quilòmetres. Tenint en compte que vaig coincidir amb en Marc Fontanals, a la llarga vaig acabar la setmana amb 120 kms, rècord de la temporada. D'aquesta manera, una setmana sense esforços exagerats es va convertir en una setmana llaaaaaarga, gaudint de rodatges a ritmes còmodes.
No estic fort. Però ja no em preocupa. No podent anar a Donostia, tant me fa el temps que pugui fer en la marató que acabi corrent (ara per ara, tot apunta que aniré a la Marató Internacional Ciutat de Panamà). Ja hi haurà altres ocasions.
I de cara a aquest proper cap de setmana, al Mediterrani...doncs tampoc ho tinc clar. Hi arribaré carregadot de quilòmetres, així que suposo que sortiré lent i conservador. És el que hi ha. Forma part de l'objectiu a llarg termini. No ho podem tenir tot. Oi que no?

5 comentaris:

joan ha dit...

Astorat amb els 120 km. M'hauràs de dir com ho fas, jo ho intento però sempre hi ha alguna raó per no arribar-hi.
Me n'alegro que hi tornis; a Mollerussa ho hauries fet bé, se't va trobar a faltar.
I ara que has tornat a rodar, prova de fer 4 voltetes a ritme viu un dia fresc, et sorprendràs. Salut champion.

Sebas Guim ha dit...

No m'arriben les hores per anar a la Casa de Campo...
Thanks!!!

Joan Castellà ha dit...

Ja veig que estàs millor , potser que estiguessis una mica cremat i ja t´has recuperat , però una analítica no et farà cap mal ni et farà perdre ritme .
Salut !

Guillem ha dit...

120Km! Ja ho crec que deus arribar carregat de Km, però aquesta setmana suposo que baixaràs el ritme, no?

Vaja marató més exòtica la de Ciutat de Panamà, no?
Ara m'he ficat a la seva web per curiositat i m'he trobat que la va córrer el Marc Roig l'any passat. No sé si has entrat mai al seu blog, però hi la seva crònica de la cursa que et podrà servir per fer-te una idea.
Per cert, amb les teves marques quedaries molt ben classificat!!

Sebas Guim ha dit...

Realment, molt bo el bloc d'en Marc Roig. Gràcies, Guillem.
Joan, l'analítica caurà...me l'he de fer...