dijous, 19 de setembre del 2013

MÉS DE 3 SETMANES PASSANT DELS 100 KMS

No he escrit durant una bona colla de dies. Però no he deixat de córrer, en absolut. Crec que no podria, encara que ho intentés. Aquestes últimes setmanes he anat més enfeinat del normal i les he pogut compaginar amb uns bons entrenaments. De llargs i de curts, per a mi i per a d'altres. Sortides que han anat des de 5 quilòmetres fins a 35, no me n'han faltat. El que no he pogut combinar gaire ha estat el desnivell acumulat.
No he tingut dies per escapar-me a la muntanya, fet que no em deixa del tot satisfet sobre el meu estat de forma. Però em vull espavilar en aquest sentit.
Dilluns, 28K a Sant Pol, vaig sumar 1000 metres de D+.
Dimarts, 27K ja a Madrid, en van caure 420 més.
Avui, 15K, 370 metres més.

He de reconèixer que si no agafo el cotxe i m'apropo una mica cap a la Sierra, difícilment podré aconseguir el que em proposo. A la meva zona d'entrenaments de Madrid no hi ha gaire desnivell. I el Garmin tampoc reacciona gaire bé a pujades o baixades curtes, així que cada metre de D+ que aconsegueixo és un repte ja assolit. Fins dilluns no podré córrer a la muntanya, així que totes les pujadetes que pugui fer, benvingudes seran.

I per què, tot plegat?
Perquè tinc la intenció de córrer la Guadarrama Trail Race, una cursa de 94 kms, el pròxim 12 d'octubre.

2 comentaris:

Raúl Muñoz ha dit...

Uff! Mola fer quilòmetres amb un repte d'aquestes característiques, però fa por, també. I necessites temps!!! Jo crec que si tens el fons, més els dies que hagis pogut fer de desnivell, al final, sortirà bé.
Que vagi molt bé!

Sebas Guim ha dit...

Raúl Muñoz-Que qui t'hagi d'escoltar, t'escolti....Gràcies!!!