dijous, 3 de maig del 2018

EN 10 DIES TORNO A COMPETIR, AL HALF D'OROPESA

(Traducción al castellano al final del artículo)

Des del mes de setembre que no faig cap triatló. Ha passat massa temps i, entremig, només dues curses a peu. Això no podia ser.
Aquesta setmana he començat a aclarir el meu futur i la primera decisió ha estat inscriure'm al Half de la Triatló d'Oropesa, del pròxim dia 13. Motiva!!! En el circuit de bicicleta cal pujar quatre vegades unes rampes que tenen un desnivell de fins al 7,8%, un turonet petit, però mal parit. 
En el meu repte del Challenge de Madrid, el primer "half" serà un bon repte per copsar el meu estat de forma. 
Que, d'altra banda, ja el conec. No és bo. 
No tiro. 
Els ritmes no són bons, però estic fent un esforç per guanyar en resistència...pensant en els 3.800 metres de natació, 180 quilòmetres de bici i 42 quilòmetres de córrer.
En aquest sentit, la setmana passada vaig fer una tirada de 135 km amb en Mati. Per estovar el cul, notar les cervicals carregades, les cames pesades...i el cansament acumulat. 
Va ser com una forma de trencar el gel...i d'estrenar el maillot i el culotte del club, Flor de Triatló.


EN 10 DÍAS VUELVO A COMPETIIR, EN EL HALF DE OROPESA

Desde el mes de septiembre que no hago ningún triatlón. Ha pasado demasiado tiempo y, en ese espacio de tiempo, solamente dos carreras a pie. Eso no podía ser.
Esta semana he empezado a aclarar mi futuro y la primera decisión ha sido inscribirme al Half del Triatlón de Oropesa, del próximo día 13. Motiva!!! En el circuito de bicicleta hay que subir cuatro veces unas cuestas que tienen un desnivel de hasta el 7,8%, un colladito, pero jodido.

En mi reto del Challenge de Madrid, el primer "half" será un buen reto para comprobar mi estado de forma.

Que, por otra parte, ya lo conozco. No es bueno. 
No tiro. 
Los ritmos no son buenos, pero estoy haciendo un esfuerzo por ganar en resistencia...pensando en los 3.800 metros de natación, 180 kilómetros de bici y 42 kilómetros de correr.
En este sentido, la semana pasada hice una tirada de 135 km con Mati. Para ablandar el culo, notar las cervicales cargadas, las piernas pesadas...y el cansancio acumulado.
Fue como una forma de romper el hielo...y estrenar el maillot y el culotte del club, Flor de Triatló.