dimarts, 4 de novembre del 2008

ARA VA DE DEBÒ

Avui ja m'han donat l'OK. Després de la sessió d'aquesta tarda, el fisio m'ha dit que no m'ho pensi dues vegades, que ja estic bé, que em calci les bambes i, després d'un bon escalfament a l'el.líptica o on sigui, surti a córrer. Vaig superar la prova del cap de setmana (la de no córrer), tot i que no em va costar gaire...sentia unes molèsties que no m'acabaven d'agradar. Però ara crec que tot anirà bé (ho dic amb la boca petita, perquè aquestes coses canvien radicalment d'un dia a l'altre). El cas és que demà al vespre, abans de la partideta de póker dels dijous, em posaré a prova. He començat a córrer moltes vegades en aquest any que fa que estic lesionat. Espero que demà no sigui una vegada més.

2 comentaris:

jag75 ha dit...

sebas,

no sabia res de lo del blog, a veure si la propera avises :-)
bé, ja vam parlar ahir i ja saps el content que estic per la notícia.
Quan vaig començar a córrer, fa 6 anys, em vaig lesionar (durant un any i mig). Lesió en la mateixa zona que tu. Cada cos és diferent però jo ara estic bé, espero q tu ho estiguis molt aviat.
t´aniré seguint :-)

fins molt aviat

jordi-jag75

Sebas Guim ha dit...

Gràcies Jordi...ja saps bé com es passa, tu. I només fa 6 anys que corres...No vas començar abans que jo marxés a Madrid?
Una abraçada,
Sebas