diumenge, 16 d’agost del 2009

BON DEBUT A LA CURSA POPULAR EL ESPINAR

Tres setmanes d'entrenaments, tres setmanes de suades al sol madrileny del mes d'agost, tres setmanes d'un suau despertar letàrgic per començar a córrer...i ja he tastat el retorn a la competició. Tenia ganes de fer el meu debut de la temporada 2009/2010. Com més aviat, millor...tot i que les circumstàncies de la cursa no acompanyessin...Fins ahir, dia de la mare de Déu d'agost, la distància més gran que havia corregut havien estat dotze quilometrets, a la Cursa d'El Espinar (1.200 metres sobre el nivell del mar) se'n corrien 12, 7, en un circuit mixt, asfalt-camí de muntanya amb dues llargues i pesades pujades. Vaig sortir conservador, darrere del segon grup i al segon quilòmetre vaig agafar el meu ritme, amb dos companys de cursa, veterans. Vam anar junts fins a la meitat de cursa, allà em vaig topar amb una segona pujada, forta i em vaig despenjar. Gairebé no vaig intentar enllaçar, preferia agafar el meu ritme i no haver-ho de pagar més tard. La decisió va ser la correcta, no vaig perdre posicions, vaig recuperar-me i vaig creuar la línia d'arribada amb unes molt bones sensacions, a tres segons dels meus rivals (http://clubdeatletismoagatas.wordpress.com/). Vull competir en el major nombre de curses possibles, com a mínim en més de les que he pres part els últims tres anys. M'estic entrenant a ritmes molt lents (avui diumenge ja he començat a canviar la tendència) i la competició em farà espavilar.