dilluns, 21 de setembre del 2009

XIII TROFEU EDWARD

M'havia posat unes expectatives molt elevades i al final no van sortir les coses com esperava. Ni 34 llarg ni 35 curts: 36 minuts...i llarguets: 36'39"!!! Obro el capítol d'explicacions, justificacions, excuses, ho puc anomenar de moltes maneres. Era un circuit de tres voltes, on només hi havia pujada o baixada, sense pla, sense terme mig. I això crema més. Vaig tenir un bon inici de cursa, còmode, en un bon segon grup, que es va anar desfent a poc a poc. Jo vaig ser un dels que van anar caient. Sentia que no anava a un bon ritme, però no tenia cames per a més, el cos no em donava i el cap també em demanava coneixement i conservadurisme, per aguantar bé fins al final. A partir dels 7,5 quilòmetres vaig deixar-me anar i vaig acabar la cursa fent el mil més ràpid (3'26"), amb un sprint en què vaig passar a dos rivals. El 25è lloc de la general és un consol, m'agrada el número, què hi farem.
Com que no m'agrada ser negatiu, ho enfocaré des d'un altre punt de vist: he tornat a pujar el quilometratge setmanal i ja he arribat a 118 kms. El dia abans de la cursa en van caure 18...lògicament arribava cansat. M'hauria agradat fer un millor temps, però treballo a llarg termini. Faig feina pensant en el 22 de novembre i, una mica més enllà, en el 22 de febrer. Són les dues maratons que vull fer aquesta temporada (Saragossa i València), Barcelona a banda. Sumo, sumo, sumo, sumo...i veurem què cau al final.

http://www.atletismomadrid.com/resultados_chip/20090920Edward/resultados.pdf