diumenge, 27 de setembre del 2009

SEMPRE CAL BUSCAR REFERÈNCIES

Després del Trofeu Edward em vaig quedar una mica ensopit. Estic entrenant-me molt, crec que començo a tenir un bon estat de forma, però el temps final en aquell 10.000 no va ser el que esperava. Aquesta setmana he seguit augmentant el quilometratge i l'he tancat amb 124 kms (repartits de la següent manera: 15-21-0-23-20-25-20). El final de la setmana ha estat espectacular. Se'm va ficar al cap que havia de rodar a un millor ritme i així ho he acabat fent. Ahir vaig anar a la Casa de Campo, on feia cinc setmanes que no anava, i em vaig provar. Tenia intenció de fer cinc voltes al circuit però vaig haver de canviar els plans sobre la marxa. Vaig sortir massa fort, d'inici, i hauria acabat destrossat, amb la llengua fora i males sensacions.
Vaig convertir el test en un altre de tres voltes, 12 kms, i un farlek de dues voltes més. I és aquí quan busco les referències del passat (no les de temporades anteriors, que podrien ser molt doloroses, sinó les d'aquest 2009). Vaig rebaixar 1'34" el temps final, acumulant una mitjana de 3'54" en total (4'02" cinc setmanes enrere), i 3'47" en l'última volta (3'53", en l'anterior test), cosa que està moooolt bé.
Avui he sortit a rodar amb en Marco Rocha, també a la Casa de Campo. 20 kms a 4'20", amb constants desnivells. Anem a ritmes molt semblants, així que repetir l'experiència sempre m'ajudarà a millorar.
Ara bé, estic cansat. Trobo que necessito baixar una mica. El moment oportú per fer-ho és ara, tenint en compte que diumenge vull córrer la primera mitja marató de la temporada, a Talavera de la Reina.