divendres, 18 de novembre del 2011

UNA PASSIÓ SENSE LÍMITS

S'entén per passió aquella afecció o modificació del subjecte psíquic caracteritzada per una tan gran polarització de l'afectivitat que deixa afeblides i, fins i tot, anul·lades la capacitat de judici i la voluntat. Llegeixo aquesta definició una vegada i una altra i el meu món pren sentit. No sé si actuo contra la meva voluntat, perquè el que vull fer, el que m'agrada fer, és córrer. I ho faig. Però és més que evident que sovint se m'anul·la la capacitat de judici. Córrer és la prioritat número u i quian hi penso, la resta de coses passen a un discret segon pla. I això no és. O no hauria de ser...o sí. Però és.

I com m'agrada: llevar-me, fer quatre abdominals, saltar del llit, vestir-me i sortir al carrer, cap al Retiro o qualsevol altre parc on poder-hi fer unes voltes. Aquesta setmana hi he anat algunes vegades (16-16-18-16-16) i fins i tot he fet un test de 5.000, a 18'30", que tot i ser lent, em va deixar unes sensacions boníssimes. Les que estan per venir, però, són millors. Demà faig un descans actiu de 8 o 10 kms i diumenge torno a la Casa de Campo a fer-ne 32. L'objectiu inicial, fer-los (que ja costa), i si es pot, superar la marca de fa dues setmanes. Serà l'últim test llarg abans de la Marató de Panamà.


1 comentari:

Fer Panama ha dit...

Hola Sebas,

Vi tu comentario en mi blog y me paso por acá a contestarte. Un placer que venga un paisano a correr a Panamá. Yo llevo viviendo acá 12 años, me vine por cosas del amor jejeje.

Ya vi que eres un runner de lujo, menudas pruebas que te has metido este año, la Isostar y la MDS son palabras mayores.

Comparado con eso Panamá te va a ser sencillo. Realmente es una Maratón complicada para principiantes o hacer buenas marcas, pero con tu nivel no debes tener ningún problema, y por los entrenamientos que has hecho veo que estás por el 2h48 a 2h50 mas o menos. Yo creo andaré algo por encima.

Sobre el perfil la organización no ha sacado ninguno que yo sepa hasta ahora, pero realmente la prueba es toda ella a nivel del mar, corriendo en muchos momentos con el mar a ambos lados, o en en lo que pueda considerarse un paseo marítimo.

Los únicos puntos de subida son unos cuantos pasos elevados, acá llamados viaductos, los típicos scalextric de una carretera que pasa por encima de otra. Así de memoria creo son 7 en total, y el único otro área donde la calle hace pequeñas subidas enlazadas (acá llamados columpios), es casi al final, sobre el km 38 a 40.

La salida es a las 5.00 am y obviamente está fuera de toda lógica para los atletas de España y Europa, pero es obligado porque en cuanto sale el sol como a las 6.00 am la temperatura se pone complicada, no por los grados en si sino por la humedad tan alta que te pone a sudar de una vez.

Pero bueno, para ti eso no debe de ser un problema viniendo de correr en condiciones mucho mas extremas como el MDS.

Ya me dirás cuando llegas, cualquier cosa me puedes localizar en frevuelta@cwpanama.net y acá me conocen en el mundo atlético como FER, TRIPI (por Triatlon Pisuerga), o simplemente El Español.

Un saludo y cualquier cosa un placer

FER