dilluns, 11 de maig del 2015

PRIMERES DECISIONS DEL MADRID-BARCELONA EN BICI

(traducción al castellano al final del artículo)

Ha passat gairebé un mes des que se'm va acudir anar de Madrid a Barcelona en bicicleta. En aquest temps he anat posant-me a to físicament, amb moltes sessions d'spinning i algunes sordidez a la carretera. Ahir, amb el grup d'en Mati i els triatletes de l'Ecosport d'Alcobendas, em vaig fer un fart de pedalear, 85 kms., amb dos ports, un esforç pel qual el meu cos encara no està preparar. Però tot suma. I més encara davant del repte que persegueixo.

No és cap bogeria i tampoc pretén ser una heroïcitat. La meva idea és que sigui com una mena de viatge iniciàtic, de descobriment d'un món cicloturista que vaig explorar al final de l'adolescència i que ara, impossibilitat per córrer, se'm presenta com una oportunitat fantàstica per tornar a fer esport.
El primer que he de decidir en aquesta aventura és la ruta a seguir. No vull elegir la clàssica que acompanya l'A-2 o l'antiga N-II. M'agradaria allunyar-me'n una mica i anar a buscar indrets diferents. En el primer cop d'ull al mapa m'ha cridat l'atenció una enorme taca blava. 
Coneixes el Mar de Castilla? Jo no n'havia sentit a parlar mai. Però ara ja sé que serà una de les visites obligades d'aquest il·lusionant repte. 
No sé quants quilòmetres vull fer ni quants dies podré destinar-hi. Però si tens alguna recomanació, encara que m'obligui a fer una mica de volta, sempre serà benvinguda. 


PRIMERAS DECISIONES DEL MADRID-BARCELONA EN BICI

Ha pasado casi un mes desde que se me ocurrió ir de Madrid a Barcelona en bicicleta. En este tiempo he ido poniéndome a tono físicamente, con muchas sesiones de spinning y algunas salidas por carretera. Ayer, con el grupo de Mati y los triatletas del Ecosport de Alcobendas, me pegué una paliza de 85 kms., con dos puertos, para la que mi cuerpo todavía no está preparado. Pero todo suma. Y más ante el reto que persigo.

No es una locura. Tampoco pretende ser una heroicidad. La idea que tengo es que sea algo parecido a un viaje iniciático, de descubrimiento de un mundo cicloturista que exploré durante el final de mi adolescencia y que ahora, imposibilitado para correr, se me presenta como una oportunidad fantástica para volver a hacer deporte. Lo primero que tengo que decidir en esta aventura es la ruta a seguir. No quiero elegir la clasica que acompaña a la A-2 o la antigua N-II. Me gustaría desviarme de ambas e ir a buscar lugares diferentes. Tras un primer vistazo al mapa me ha llamado la atención una enorme mancha azul. 
Conoces el Mar de Castilla? A mí no me suena de nada. Pero ya sé que será una de las visitas obligadas de este reto ilusionante.

No sé cuántos kilómetros quiero hacer ni cuántos días podré destinar, pero si tienes alguna recomendación, aunque tenga que desviarme, siempre será bien recibida.