divendres, 15 de setembre del 2017

DESCANS ACTIU A 9 DIES PEL CHALLENGE

(TRADUCCIÓN AL CASTELLANO AL FINAL DEL ARTÍCULO)

Aquests últims dies estic baixant molt els quilòmetres dels entrenaments.  Vull intentar arribar descansat a la línia de sortida del Challenge de Madrid i, a poc a poc, vaig deixant enrere la sobrecàrrega d'esforços de les últimes setmanes. D'aquesta setmana només un dia, dimecres, vaig fer una sessió més o menys interessant. Van ser 20 quilòmetres corrent, 20 quilòmetres per estrenar l'equipació que vestiré durant la competició. La roba que m'ha facilitar el meu amic Rafa Prado i que m'integra dins del seu jardí, en el club Flor de Triatló.
Va ser un test satisfactori, que em va servir per recordar la necessitat d'utilitzar vaselina (sense fer-ne ús, no hi ha hagut dia en què, aquest tipus de samarretes arrapades, que es porten en triatló, no m'hagin deixat una mica escaldades les axil·les).

Del que queda fins al dia D, bàsicament es tracta d'acabar de planificar els trasllats a Buitrago, ajustar la planificació de l'alimentació durant el dia de la prova, ordenar-ho tot perquè estigui en el seu lloc quan ho necessiti...i descansar.



DESCANSO ACTIVO A 9 DÍAS PARA EL CHALLENGE

Estos últimos días estoy reduciendo mucho los kilómetros de los entrenamientos. Quiero intentar llegar descansado a la línea de salida del Challenge de Madrid y, poco a poco, estoy dejando atrás la sobrecarga de esfuerzos de las últimas semanas. De esta manera solamente un día, el miércoles pasado, hice una sesión más o menos interesante. Fueron 20 kilómetros para estrenar la equipación que llevaré durante la competición. La ropa que me ha facilitado mi amigo Rafa Prado y que me integra dentro de su jardín, en el club Flor de Triatlón.
Fue un test satisfactorio, que me sirvió, además, para recordar la necesidad de utilizar vaselina (sin ella, no ha habido día en el que, este tipo de camisetas ceñidas que se utilizan en triatlón, no me hayan dejado un poco irritadas las axilas).

De lo que queda hasta el día D, básicamente se trata de acabar de planificar los traslados a Buitrago, ajustar la planificación de la alimentación durante el día de la prueba, ordenarlo todo para que esté en su sitio cuando lo necesite...y descansar.