dijous, 12 de març del 2009

CAMES GARRATIBADES, BON SENYAL

Fa un parell de dies que ho noto. Corro lleuger però tinc les cames pesades, mentre estic fent exercici no me n'adono, però a mitja tarda quan torno cap a casa a peu sento les botifarretes que tinc a les cames. I, és clar, m'agrada, vol dir que hi ha una feina feta. Tot i tot. Ahir i avui n'he fet 14 i 15, respectivament. La idea és fer un descans actiu demà divendres (cremant una mica amb l'el.líptica) i dissabte rodar-ne 12 suaus. Ja he reservat hora al fisio per dilluns, segurament estaré bastant fotut així que m'anirà bé que em descarregui una mica. Pel que fa a les sensacions abans del "retorn", no són gens especials. Em fa il.lusió però no és per tirar coets, aniré tan lentet...
Ja era estrany que mai es lesionés. Tot i així em sap greu que en Prats estigui de baixa. Ànims, Joan!!!