dissabte, 3 d’octubre del 2009

EM CAL APRENDRE A CÓRRER, A AQUESTES ALÇADES?

M'ho pregunto abans de competir, demà, a la mitja marató...de Móstoles. Tenia pensat anar a Talavera de la Reina, però un canvi de plans m'ho impedeix. Afortunadament, l'aparició en el mapa de la Mitja de Móstoles (la cursa que més vegades he corregut des que vaig arribar a Madrid, ja fa més de sis anys) em permetrà seguir posant a prova el meu estat de forma. Si en l'anterior entrada parlava de la necessitat de referències, córrer a Móstoles em serà de gran ajuda, de cara al futur. Hi he fet 1h 13' en dues ocasions, 1h 15'50 en una altra i 1h 19' l'any 2007, l'última vegada que hi vaig anar (dues setmanes abans de caure lesionat dels isquiotibials). M'agradaria tornar a repetir els resultats de les tres primeres experiències. Però sóc conscient que m'hauré d'acontentar si faig un temps al voltant d'aquesta hora i dinou minuts...Quin remei, oi?

El cas és que estava llegint la crònica de Móstoles 2007, al meu anterior bloc, "Objectiu Donostia 2007". I la sensació que em queda, que ha estat una constant sempre que no he estat en un gran moment de forma, és que en totes les curses surto al mateix ritme, un ritme elevat...estigui fi o no ho estigui. I, és clar, després, passo penúries. Després de fer al voltant de 36'40" fa dues setmanes, demà intentaré sortir un xic més lent d'aquests 3'40 de mitjana i intentar conservar d'inici.

S'espera que faci bon dia i que no bufi el vent. Ja veurem què tal.