dissabte, 17 d’octubre del 2009

MOLLERUSSA 2009, JA TOCA POSAR-S'HI DE DEBÒ

Els Black Eyed Peas fa unes setmanes que m'han injectat una bona dosi d'energia...
"Here we come, here we go, we gotta rock
(Rock rock rock rock rock)
Easy come, easy go, now we on top
(Top top top top top)"
I got a felleing, tinc bones sensacions, demà serà un bon dia, demà sortiran els bons entrenaments que he estat fent últimament, demà milloraré amb escreix els 1-18'30 que vaig fer fa quinze dies a Móstoles, demà...en tinc moltes ganes. Fa dues temporades vaig aconseguir acabar en un temps de 1-16'50. No tinc clar si hi arribo, estaria molt bé però no hi compto, vaig una mica més curt de forma. Cada cop queda menys per Saragossa, tinc assimilades les quilometrades i les coses han de començar a sortir.
Ara bé, potser torno amb la cua entre les cames...