diumenge, 11 d’octubre del 2009

A SANT JULIÀ DE VILATORTA GAUDINT DELS AMICS

Tanco setmana amb 128 quilòmetres i molt bones sensacions. Tot i que dilluns i dimarts, després de la Mitja de Móstoles, havia patit unes lleugeres molèsties a sota el bessó de la cama dreta, una reducció de quilòmetres inicial i una bona dosi de massatges locals em van permetre recuperar-me sense cap incidència. La resta de la setmana el punt de forma ha anat en augment. Dimecres vaig fer canvis de ritme a la Quinta de los Molinos 6x2' (+2'rec) que m'hauran donat una mica de velocitat a les cames. El cap de setmana el vaig venir a passar a Catalunya i he tingut, de moment, dues sessions immillorables: dissabte 20 kms. amb en Josep Carreres, per Sant Pol i Calella, i avui 25 kms. a Sant Julià de Vilatorta, amb en Marc Fontanals i en Joan Prats. La ruta d'avui, preciosa, per camins, boscos, bones vistes i ritmes molt exigents...tant l'un com l'altre estan en un estat de forma molt superior al meu. En Marc s'ho ha passat de conya fent-me treure la llengua...si segueix treballant al mateix nivell, a Saragossa batrà la seva marca sense problemes. I aquí estic, intentant recuperar-me i pensant ja en la propera setmana, marcada en vermell la data del 18 d'octubre, dia de la Mitja de Mollerussa. Tornar a Catalunya, ni que sigui en un viatge llampec, serà tot un plaer.

2 comentaris:

Joan Castellà ha dit...

Jo hi vaig de tant en tant amb en Pep Carreras a córrer , es un paio molt ben parit .

Sebas Guim ha dit...

Bon paio, bon corredor, gran ciclista i, pròximament, excel.lent triatleta.