dilluns, 7 de març del 2011

OBRO AMB UNA MARATÓ, TANCO AMB UNA MITJA

Mai abans havia corregut la popular Tragamillas, la mitja marató de Collado Villalba. El mes de març sempre és una època difícil, massa a prop de les maratons, però és que a més, a Collado Villalba no s'hi poden fer 100 metres llisos. Allà o puges o baixes. I quan toca pujar, agafa't fort. Després de l'aventura saharaui, quan vaig arribar a Madrid encara tenia "mono" de curses.


Vaig sortir amb calma, a 4' pelats el quilòmetre. No anava forçat, no patia i no tenia molèsties enlloc. Vaig passar el primer 10.000 en 40'00". En el segon no vaig poder mantenir el ritme. La pujada en camp a través em va fer reduir la gambada, no volia pagar-ho car al final. La motxilla a l'esquena ja funciona gairebé com una segona pell, no la vaig notar en tota la mitja. L'arribada era a la pista d'atletisme de Collado Villalba, em va donar ales per guanyar un parell de llocs i tancar la prova en un "estrany" 1h26'49.

CLASSIFICACIÓ TRAGAMILLAS 2011

ARRIBADA TRAGAMILLAS 2011

No m'hi acabo d'acostumar. De vegades, quan em paro a pensar, em fa la sensació que la temporada que ve, quan em despengi la motxilla, no seré capaç de recuperar ritmes elevats. Tampoc no tinc clar si en tindré ganes. I si em dóna per canviar el xip de forma definitiva? Seria equivalent a renunciar als somnis? L'acceptació de la davallada? O l'inici d'una nova aventura del córrer? Preguntes, de moment, sense respostes. Caldrà esperar.

1 comentari:

joan ha dit...

Molt místic i enigmàtic. Massa cabòries al cap. Nen, l'any que ve correm o Donosti o Bcn. junts, sense grips i ambicions màximes. Estas al millor moment i faras grans marques.
Ara, si repeteixes la del Sahara, potser t'hi acompanyi.