diumenge, 11 de desembre del 2016

ELS NÚMEROS DEL GRAN ANUNCI: 11, 61, 66...24/9/17...226

(Traducción al castellano al final del artículo)

M'agraden els números, les estadístiques. Especialment quan em trobo en una línia ascendent, com l'actual.
Des del mes de setembre, durant 11 setmanes em vaig moure entre els trenta i els seixanta quilòmetres. Pujant i baixant, anant i venint, millorant les mitjanes de les tirades. Els últims quinze dies he fet un salt de qualitat: setmanes de més de cinc hores, en què he sumat 61 i 66 quilòmetres.

Números.
Números, números, números.
Números!!!

I bones sensacions.
I aquelles ganes de seguir cremant etapes.
Tenint en compte que ja he corregut una mitja marató, el pròxim objectiu hauria de ser una marató. I en faré una, i taaaaant. Però no tinc clar quina serà. El que sí que sé és que m'agradaria haver-ne fet alguna abans del final de l'estiu.

En els meus plans també hi entren les triatlons. Després d'haver-me estrenat en la distància olímpica a Barcelona i Gijón, vull fer un salt endavant. Estic decidit a preparar-me per intentar acabar el Challenge Madrid, que es farà el pròxim 24 de setembre.

24/9/17.

Un 226: 3,8 quilòmetres de natació, 180 quilòmetres de ciclisme i 42 quilòmetres de córrer.


Boooooooooooooooom!!!


Los números del gran anuncio: 11, 61, 66...24/9/17...226

Me gustan los números, las estadísticas. Especialmente cuando estoy en un a líniea ascendente de forma, como la actual.
Desde el mes de septiembre, durante 11 semanas me moví entre los treinta y los sesenta kilómetros.
Subiendo y bajando, yendo y viniendo, mejorando los ritmos medios de las tiradas. Los últimos quince días he dado un salto de calidad: semanas de más de cinco horas, en las que he sumado 61 y 66 kilómetros.

Números.
Números, números, números.
Números!!!

Y buenas sensaciones.
Y aquellas ganas de seguir quemando etapas.
Teniendo en cuenta que ya he corrido un medio maratón, el próximo objetivo tendría que ser un maratón. Y haré uno, desde lueeeeeego. Pero no tengo claro cuál será. De lo que sí que estoy convencido es de que me gustaría haber hecho alguno antes del final del verano.

En mis planes también entran los triatlones. Tras haberme estrenado en la distancia olímpica en Barcelona y Gijón, quiero dar un salto hacia adelante. Tengo decidido prepararme para intentar acabar el Challenge Madrid, que se hará el próximo 24 de septiembre.

24/9/17

Un 226: 3,8 kilómetros de natación, 180 kilómetros de ciclismo y 42 kilómetros de carrera a pie.

Boooooooooooooooom!!!