diumenge, 3 de febrer del 2013

SETMANA PERDUDA? NO, SETMANA GUANYADA

Diumenge passat m'acomiadava amb el desig que la febre i el mal de cap que m'havien afectat durant la Mitja de Getafe, desapareguessin. No m'hauria imaginat, en aquelles primeres hores post cursa, que em passaria la setmana en blanc, sense córrer. Sabia que el Madrid-Barça de Copa no m'ajudaria a recuperar-me, però tampoc esperava trigar tant a fer-ho. Fins divendres encara vaig arrossegar punxades al cap i estossecs i ahir va ser el primer dia en què vaig gosar calçar-me les Nimbus 13 d'Asics. Va ser per fer una rodadeta de vuit quilòmetres, per provar. La prova va sortir bé.
Aquest matí ja ha estat diferent. M'he tapat de dalt a baix i he sortit a córrer. Ho he fet sense una intenció clara, sense un ritme objectiu, sense un lloc clar per on volia córrer. Només volia deixar-me dur, córrer una bona estona i suar. I m'hi he passat gairebé dues hores, he fet 26 kms (a 4'28/km de mitjana) pel Retiro. La cara que feia a l'arribada deixava força clar que no ha estat un passeig...i que no estic 100%.
Però hi ha coses que no mostra aquesta imatge,com per exemple, la satisfacció de veure que hi torno a ser, que he sumat la tirada més llarga prèvia a la marató. A partir d'aquí, tot hauria d'anar bé. M'he passat una setmana sense córrer, però no tinc la sensació d'haver perdut una setmana. Les meves cames han descansat durant una setmana i avui m'han demostrat que tenen ganes d'afrontar aquest últim mes i mig que queda fins a la Marató de Barcelona.

SEMANA PERDIDA? NO, SEMANA GANADA

El domingo de la semana pasada me despedía con el deseo de que la fiebre y el dolor de cabeza que me habían afectado durante la Media de Getafe, desaparecieran. Nunca me habría imaginado, en esas primeras horas posteriores a la carrera, que me pasaría la semana en blanco. Sabía que el Madrid-Barça de Copa no me ayudaría a recuperarme pero tampoco esperaba tardar tanto. Hasta el viernes todavía estuve arrastrando tos y pinchazos en la cabeza. Ayer fue el primer día que me calcé las Asics Nimbus 13, simplemente para hacer una salidita suave, a modo de prueba. Y la prueba salió bien.
Esta mañana ya ha sido diferente. Bien abrigado he salido a correr, o he hecho sin una intención clara, sin un objetivo a nivel de ritmo y sin un lugar determinado al que querer ir. Únicamente quería dejarme llevar, correr un buen rato, sudar. Al final me he tirado rodando casi dos horas, he hecho 26 kms (a 4'28/km de media) por el Retiro. La cara que tenía cuando he llegado a casa deja bastante claro que no ha sido un paseo...y que no estoy al 100%.
Sin embargo, hay cosas que no muestra esta imagen, com la satisfacción de ver que vuelvo a estar ahí, que he sumado la tirada más larga en lo que llevo de preparación para el maratón. A partir de aquí, todo tendría que ir bien. Me he pasado una semana enterita sin correr, pero no tengo la sensación de haber perdido una semana. Mis piernas han descansado durante una semana y hoy me han demostrado que tienen ganas de afrontar este último mes y medio que queda hasta el Maratón de Barcelona.