dimarts, 24 de setembre del 2013

TORNO A LA MALICIOSA 3 MESOS DESPRSÉS

Dia de muntanya, dia de patiments, dia de descobriments, dia de records.
Ahir vaig fer un entrenament d'aquells que et deixen bones sensacions. La idea era guanyar aclimatació a la muntanya i metres de desnivell positiu. I així ho vaig fer. La ruta, atractiva, va començar a Navacerrada. Allà vaig iniciar un descens cap a Cercedilla, punt on ho havia deixat l'última vegada (intento fer el recorregut de la Guadarrama Trail Race).
Vaig pujar per Camorritos i el Camí Schmidt fins al Port de Navacerrada. Allà tocava pujar a la Bola del Mundo (el punt més elevat de la GTR90) i la Maliciosa (el primer gran obstacle que vaig haver de superar fa tres mesos en el Trail de Peñalara, que tantes alegries em va aportar).
Bon rotllo, bones cames i bon pulmons...però el descens cap a la Barranca requereix d' alguna cosa més. Es necessiten unes habilitats de què no disposo. Ahir, amb 25 kms a les cames  vaig patir per evitar caure (...sense sort, però afortunadament també, sense cops preocupants). No vull ni pensar com m'ho faré per baixar, a ritme viu, el dia de la cursa, en què es necessita plena concentració. Hi arribaré amb 55 quilòmetres a les cames!!!
Al final van ser 33 kms. d'entrenament, en 3h58' i amb un desnivell positiu acumulat de 1.630 metres.
El gran problema me'l caig trobar després a casa, quan vaig descobrir que m'havia equivocat de ruta a la sortida de Cercedilla. La cursa pujarà pel camí del Calvario,  en un  ascens constant que desconec totalment.
No hi ha gaires alternatives...hauré de tornar-hi per tastar-lo.
Què tal, demà?