dilluns, 5 de febrer del 2018

TURN THE NEGATIVE INTO POSITIVE

(Traducción al castellano al final del artículo)

Transforma els aspectes negatius en positius.
No m'és senzill sortir en bicicleta. Esgarrapar al meu dia a dia 3 o 4 horetes (totes juntes) per anar a rodar i fer quilòmetres és com un trencaclosques en que costa molt fer encaixar totes les peces. Que quan ho aconsegueixes se't posi a ploure...és una molt mala passada. Doncs això és el que em va passar ahir diumenge. I, òbviament, em vaig quedar sense bici. Encara que deixi de ploure, amb l'asfalt moll i el del cobert no em ve de gust sortir.

Però tenia clar que aniria a córrer. I que aprofitaria el matí per anar una mica més enllà dels 12 o 13 km. que estava fent en els entrenaments setmanals.

Esperar va tenir la seva recompensa. El fred que feia ahir a Madrid va convertir la pluja en neu i el panorama va canviar completament. El que per als cotxes, el trànsit, els camps de cultiu, el clavegueram i tantes altres coses és un gran inconvenient, per al món de l'oci és una genialitat.  Ahir, ni em vaig posar a esquiar ni a fer ninots de neu. Però els 15 quilometrets que em vaig marcar sota la intensa nevada van ser brutals. Floquets petits, floquets grans, floquets sense forma...els anava veient caure i anava gaudint de cadascuna de les meves passes.
Imatge de @LaCorralaM21
Quan tornaba cap a casa ho feia somrient, tot recordant que se m'havia escapat un matí de ciclisme, però que havia guanyat una d'aquelles experiències que queden en el record.

I, a més, per primera vegada aquest 2018, en el tancament del quilometratge de cada setmana vaig superar els números de l'any passat (de 68,2 a 78,1 km.). I això, de cara al Challenge Madrid és una petita, però molt bona notícia.


TURN THE NEGATIVE INTO POSITIVE

Transforma los aspectos negativos en positivos.
No me resulta sencillo salir en bicicleta. Arañar a mi día a día 3 o 4 horas seguidas para ir a rodar y hacer kilómetros es como un rompecabezas en el que cuesta mucho hacer encajar todas las piezas. Que cuando lo consigas se te ponga a llover...es una mala pasada. Pues eso es lo que me sucedió ayer domingo. Y, obviamente, me quedé sin bici. Aunque deje de llover, con el asfalto mojado y cielo cubierto de nubes no me apetece salir.

Pero tenía claro que iría a correr. Y que aprovecharía la mañana para ir un poco más allá de los 12 o 13 km. que estaba haciendo en los entrenamientos semanales.

Esperar tuvo su recompensa. El frío que hacía ayer en Madrid convirtió la lluvia en nieve y el panorama cambió completamente. Lo que para los coches, el tráfico, los campos de cultivo, las cloacas y tantas otras cosas en un gran inconveniente, para el mundo del ocio es una genialidad. Ayer, ni me puse a esquiar ni a hacer muñecos de nieve. Pero los 15 kilómetros que me marqué bajo la intensa nevada fueron brutales. Copos pequeños, copos grandes, copos sin forma...los iba viendo caer e iba disfrutando de cada una de mis zancadas.
Imagen de @LaCorralaM21
Cuando llegué a casa lo hacía con una sonrisilla, recordando que se me había escapado una mañana de ciclismo, pero que había ganado una de esas experiencias que quedan para el recuerdo.

Y, además, por primera vez en este 2018, en el cierre del kilometraje de cada semana, superé los números del año pasado (de 68,2 a 78,1 km.). Y esto, de cara al Challenge Madrid es una pequeña, pero muy buena noticia.