dissabte, 18 de desembre del 2010

ARANJUEZ, TEST PREVI A LA SAN SILVESTRE

No es pot dir que hagi fet uns grans entrenaments però aquestes últimes setmanes m'he posat les piles i he augmentat una mica la càrrega, tant a nivell de quilòmetres com a nivell de canvis de ritme i petits tests en els entrenaments. L'últim el vaig fer ahir, al parc del Breogán, al costat de casa. Encara he de mesurar el circuit però la volta, aproximadament, deu fer uns 1.600 metres. En vaig fer 4, a ritme progressiu i l'evolució, que va ser notable va anar com segueix: 7'33"-6'59"-6'23"-5'37". Les referències que hi tinc, en aquest circuit són molt minses, áixí que no em va sorprendre comprovar que vaig superar l'anterior millor volta (5'52"). Això va ser ahir divendres, ja que dimecres vaig fer uns canvis de ritme al Retiro (4x2' forts-1' rec.) poca estona de fartlek, ho reconec, però millor que res, oi?

Demà torno a competir, a córrer per a mi, sense acompanyar ningú, al 10.000 d'Aranjuez. El canvi, em temo, serà brutal, tenint en compte que el ritme de competició que tinc a les cames és de marató. Fa tant de temps que no faig un deu mil en condicions (als mesos d'agost i setembre vaig córrer a Sotillo de la Adrada i La Elipa, però encara estava en una part massa inicial de la temporada i no els vaig gaudir prou bé. Demà (ho tinc claríssim) m'hi deixaré la pell i acabaré sense alè. Però ningú m'empeny. Busco estar al voltant dels 35'. Com ja vaig dir en l'últim post, m'agradaria trencar la barrera dels 3'30"/km però el més probable és que m'hi quedi amb les ganes.

Ho sabré en menys de 20 horetes. El temps aconseguit serà una bona referència per saber com he d'afrontar la San Silvestre Vallecana.