dilluns, 24 de gener del 2011

CANSAT I AMB FERIDES, APARCO LA MOTXILLA UN PARELL DE DIES

Ha estat una setmana llarga i dura, agraïda però esgotadora. L'he acabat a la muntanya i això sempre et deixa una bona sensació: Dissabte vaig fer el Camino Schmidt, des de Navacerrada, anada i tornada, amb propina (22 kms/2h30') i ahir vaig anar al Monte El Pardo, a prop de la Zarzuela, així com de l'antiga residència d'en Franco. És al costadet de Madrid, tot i que resultava totalment desconegut per a mi, que no hi havia ant mai. Suposo que trobaré millors camins a mida que vagi tornant-hi, però els que vaig fer estaven prou bé. Van ser 20 kms. en dues horetes, amb els vuit quilos de rigor a l'esquena. Una ferida a la part de baix de tot de l'esquena em va matar el millor moment del dia, quan l'aigua de la dutxa va començar a caure-hi. Una coïssor d'aquelles que es recorden durant una temporadeta. Hauré de fer-hi alguna cosa, ja fa massa temps que arrossego aquesta ferida.

La primera mesura que he pres ha estat abandonar la motxilla un parell de dies. Aquesta setmana em tocaven 9 kgs. Els hi posaré, però serà a partir de dimecres. Avui, 18 kms, he anat lleuger i rapidet. Per cert, estic començant a posar en funcionament el Garmin que em vaig comprar a Barcelona. M'hi hauré de barallar una mica però ja em motiva poder veure ritmes, pulsacions, distàncies recorregudes...Quan em tregui el màster, si ho aconsegueixo algun dia, ja penjaré algun entrenament. 

5 comentaris:

Joan Castellà ha dit...

Després de una vida corrent i ara de cop t´hi poses una motxilla es normal que no hi estiguis avituat , cuida´t la ferida . Jo fa anys que tinc un Garmin , va de fabula . Si pots busca un programa gratuit , que es diu sporttracks , es una maravella .

Joan Pera ha dit...

carai sebas¡¡¡ quant vas començar els entrenos especifics per sables?
segueixes un plan en concret? jo ja vaig buscan informació per la propera edició¡¡
apa millora´t

salut i quilòmetres¡¡¡¡¡

MILA ha dit...

a veure si es pot enviar.
MILA

MILA ha dit...

Hola! Cuidate la llaga, supongo q un par de dias no será sufuciente si hace tanto q la tienes. !animo!. ¿ya dominas el Garmín?

Sebas Guim ha dit...

Les ferides sembla que han quedat enrere, però segur que en vindran més.
Joan-El Garmin, efectivament, va de meravella. Entrar a la pàgina web i penjar entrenaments o baixar-me programes ja són figues d'un altre paner. Temps al temps, quan arribi el moment provaré amb sporttracks, gràcies.

Joan Pera-Vaig córrer la marató de Frankfurt a finals d'octubre, després vaig descansar una mica i ara des de Nadal que corro amb motxilla per la muntanya. No segueixo cap planificació, sóc autodidacta...m'agrada equivocar-me jo mateix, jeje.
Mila-M'alegro que al final te n'hagis sortit...benvinguda!!!