dilluns, 22 d’octubre del 2012

SETMANA GRIPOSA, SETMANA PERDUDA


Sempre que estic uns dies absent al bloc, al darrere hi ha una mala notícia. En el cas de la setmana passada, la mala notícia no és greu i només estem parlant d’una grip.
Ja m’havia costat recuperar-me de la cursa de les Empreses, a nivell muscular. Però un lleuger mal de cap em va anar apareixent durant la tarda de dilluns. 
Dimarts vaig seguir fent sessions d’entrenament de recuperació, però al vespre tenia el cap com un timbal.
Dimecres vaig decidir quedar-me al llit. I anar a treballar.
I dijous em vaig tornar a quedar al llit. I vaig tornar a treballar.
Divendres em trobava una mica millor, però no es tractava d’engegar-ho tot a rodar.
Dissabte vaig gosar sortir a fer mitja horeta i quan vaig tornar a casa vaig haver d’estirar-me al llit durant una hora i quart.
I l’endemà, certament millor, vaig rodar 12 quilòmetres de forma tranquil·la.

Definitivament, la setmana passada va ser aquella setmana tonta que tots tenim en la preparació d’una marató. O això espero (ja m’agradaria no tenir cap més ensurt d’aquí a Donosti…).

Avui he començat la nova setmana rodant a la Carretera de les Aigües, amb el meu cosí, Cesc Guim. He sortit a les fosques i he vist com s’anava fent de dia. 18 quilòmetres donen per a moltes coses i nombroses sensacions. La de córrer “a casa”, n’és una de molt especial. La de fer-ho en companyia, fins i tot potser més encara. Afortunadament, ambdues sensacions, les podré experimentar dos dies més.

Això, si el mal de cap m’ho permet. Pensava que sí però…no estic al 100%.