diumenge, 23 de novembre del 2008

AVUI, SÍ.

Ha passat una altra setmana i he seguit millorant. Aquests últims dies, al voltant de la pista d'atletisme havia anat fent comptes de ritmes i vaig anar evolucionant (5'20 de mitjana, 5'04...i 5'01), però sempre sobre la curta distància de 5 kms. Vaig parar dimecres per unes sensacions estranyes. Ja me n'havia adonat anteriorment, però em va preocupar el fet que, quan corria, veia que avançava més amb la cama esquerra que amb la dreta...com si anés arrossegant aquesta altra. Però avui, per fi, m'he despertat sense cap tipus de dolor. He sortit a córrer i tot ha anat com una seda, he corregut molt còmodament i després de la dutxa tampoc he sentit molèsties.
Ara començo a pensar coses interessants, però com m'estic precipitant, prefereixo frenar-me i no fer volar coloms. Els últims dies he augmentat un quilòmetre la distància recorreguda i tanco la setmana amb 33 kms, que feia temps que no els feia. Ja he tornat al parc, on limito i retallo les pujades per evitar sorpreses. Agafeu-vos, que torno!!!