dijous, 25 de desembre del 2008

TORNAR A CÓRRER DE DEBÒ

Ha passat a Barcelona. Tot va començar aquí i ha estat aquí on he tornat a sentir aquella cremor a la gola, aquella falta d'aire, aquella sensació de no poder més, de saber que les cames no donen per més que vulguis fer-les córrer. Han estat dos dies d'entrenaments intensos, a ritmes infinitament superiors als que havia fet fins ara. Però a partir de demà intentaré tornar a la velocitat de creuer que em va permetre recuperar-me. Ara, però, vull rememorar aquests24 i 25 de desembre memorables:

1 comentari:

jag75 ha dit...

Sebas,

em va fer il.lusió trobar-te a les aigües en un dia tant especial(senyal que cada dia em vaig convertint en "més" corredor).
Vas tenir sort, haguès estat de les poques vegades (per no dir l´única) que haguès quedat davant teu ;-)
ànims i espero continuar llegint aquestes notícies dia sí, dia també.

per cert, vaig donant-li voltes al tema Sables...

bon any!