dilluns, 31 d’agost del 2009

SARAGOSSA 2010, EL NOU REPTE?

Han traslladat la marató de Milà al mes d'abril, així que amb les ganes que tinc de fer-ne una a la tardor hem veig obligat a canviar d''objectiu. Seguint les diferents recomanacions, de www.km0.cat i d'en Xavi, ja he pres la decisió de provar sort a Saragossa. Diuen que és plana, que és el que val...sempre i quan un estigui ben entrenat, que si no, no hi ha res a fer. I en aquestes em trobo. Ahir vaig tancar la millor setmana de la temporada (no és fàcil, vaig començar de zero...), amb 79 quilometrets. Però fent un cop d'ull a temporades exitoses vaig veure que el mes de setembre que comença demà havia estat fent al voltant de 500 kms. Ara mateix (tenint en compte que corro sis dies al a setmana) em sembla una quimera, ja que suposaria passar dels 13 quilòmetres diaris que estic fent de mitjana, a més de 19...i per això no estic preparat. No tinc cap dubte, però, que m'hi posaré amb ganes. Es tracta de fer 115 kms setmanals. Aquesta setmana no arribaré als 100, però m'n faltaran pocs. Avui, de moment, n'he fet 14. Ah, per cert, m'agraden els nous ritmes. Ja no em sento un vacot...