dimecres, 10 de febrer del 2010

BARCELONA ÉS BONA TANT SI SONA COM SI NO

Des que visc a Madrid que sempre m'ha agradat anar a Barcelona. Veure la ciutat i el mar, visitar la família...i, sobretot, córrer a les Aigües. El cap de setmana passat vaig viure-ho tot plegat, amb l'afegitó que ara que començo a estar una mica bé, vaig disfrutar com feia temps. Dissabte van ser 18 kms amb en Prats, a un ritme progressiu que vam tancar amb un últim 4.000 a 3'34" de mitjana. I diumenge, un altre gran dia, en vam fer 32: van ser dues vegades e 28 forts. No és necessari dir que el recorregut és molt més ràpid que el de la Casa de Campo. Tot i així, cobrir la distància en 3'51" de mitjana (últim km en 3'37") parla molt bé de l'evolució que estic vivint  en aquest últim mes. Segueixo sense objectius a curt i mig termini. Ho aposto tot a la marató i el que surti benvingut serà. Aquesta setmana treballo dissabte i diumenge així que em costarà molt tornar a complir amb una tirada  llarga.
Més enllà de córrer, abans d'ahir vaig anar a veure Avatar en 3D. No sé si regnarà als Oscar però sí que diré que fa molt de temps que veig una pel.lícula tan ben feta. L'únivers que hi creen val moooooolt la pena. Òbviament, us la recomano.