dimecres, 3 de febrer del 2010

M'HO VAIG ESTALVIAR, EN PREPARO UNA DE MILLOR

No vaig anar a la Mitja de Getafe. No era necessari. No calia posar-me a prova. Ho tinc clar, no estava en condicions i tenia més a perdre que a guanyar. No hi vaig anar. El canvi, però, va ser molt positiu. Vaig tornar a la Casa de Campo, que feia mesos que no hi anava, i vaig fer una rodada llarga de 31 kms., 7 voltes al circuit, sempre en progressió, a una mitjana de 4'04". Va ser el fet de tornar a fer un entrenament llarg que em va posar les piles i em va tornar a il.lusionar, així que la setmana següent hi vaig tornar. 7 voltes més, a una mitjana de 3'58.9, 5 segons per quilòmetre més ràpid que l'anterior vegada. Ja estic per damunt dels 100 kms setmanals i, fins i tot, he fet un fartlek, per agafar bons ritmes. No era gaire exigent, 5x3'(rec2'), però m'ha anat molt bé. La Marató de Barcelona és un meset vista i faré el que faci falta per intentar arribar en condicions. Millorar Saragossa'09 és el primer objectiu, però ja s'anirà veient.

Per cert, la setmana passada va tornar a nevar a Madrid i vaig sortir a entrenar amb la càmera. El resultat no em definex com a fotògraf però és un petit record d'un dia interessant.