dilluns, 9 de març del 2009

FUENLABRADA, PER RETROBAR-ME

El canvi de xip era necessari, si vull tirar endavant, però agraeixo els ànims del bo dels Guims, el Francesc, és tot un crack. Aquests dies he seguit amb el pla establert. Tinc els 15 assimilats, estic en setmana de cursa, però no faré un entrenament específic. Vull seguir sumant quilòmetres i que el cos em freni o em demani més. Aquesta tarda torno a la Casa de Campo a veure si es produeix una millora, 10 dies després. Tot plegat, el que tinc ganes ara és de córrer ja una cursa, per mi, patir, cansar-me, gaudir...i Fuenlabrada ha estat l'elegida. Avui he pagat la inscripció, 10 euros, barateta. No tinc clar, encara, amb quina samarreta córrer: l'oficial de Catalunya crec que haurà de passar a la història, ja m'ha aguantat prou quilòmetres i ara jo no estaria a l'alçada, no me la mereixo. Me'n queda un gran record, la guardaré, tot sigui com deia al començament, pel canvi de xip.