dissabte, 28 de març del 2009

HE AGAFAT EMBRANZIDA

Aquesta setmana he sumat 81 quilòmetres (en cinc dies) i em sento molt bé. La cama s'està portant bé i avui he fet la tirada més llarga en entrenaments des que vaig tornar a córrer: 19 kms. És cert que en cursa ja els havia fet, fa dues setmanes a la mitja fuenlabreña, però fer-ho rodant té un mèrit afegit. No hi ha preparació específica, no hi ha esmorzar previ, no hi ha avituallaments...Avui he fet bona part del circuit de la mitja de Madrid de la setmana vinent. Em conec els carrers de memòria però volia tastar en el terreny com puc anar-me trobant, hi ha zones per on feia temps que no hi corria i m'han quedat clars els punts on podria trobar-me una sorpreseta. Per aquells que hi aneu, us diré que pujant el carrer Sant Engracia s'ha de dosificar una mica, per no arribar fos a la plaça Castilla (els últims metres de Bravo Murillo tenen una mica més de pendent) i després ja comença el descens. Intento no calcular gaire què puc fer diumenge, però és inevitable, com a mínim en mi, fer números al voltant de la marca. La idea, com ja vaig escriuer un dia, és baixar de l'hora i 24 minuts (amb un segon ja em val). Abans de la mitja aniré un parell de dies a esquiar. Sempre i quan no em trenqui res m'anirà molt bé per oxigenar-me una mica.

1 comentari:

jag75 ha dit...

Sebas,
81km? mare meva, ja entrenes més que jo!
m´alegro de com t´estàs trobant però recorda de ser prudent.
molta sort en la mitja madrileña, estaré a l´agüait ;-)

PD: anar al desert i que et plogui... té collons!