dilluns, 6 d’abril del 2009

MILLOR, PERÒ TAMBÉ MILLORABLE

Menys del que esperava però tampoc me'n puc lamentar. Tenia confiança de poder aguantar un ritme d'entre 3'50" i 3'55" però no vaig ser capaç. La sortida va ser molt bona, un pèl més ràpid del previst (3'45-3'48-3'48), però la pujada va anar posant les coses al seu lloc i ben aviat vaig començar a fer quilòmetres raspant els 4'. El "flato" em va atacar als 11 kms i vaig haver d'afluixar considerablement. No és una qüestió que em preocupi en excés però comença a tenir-me mosca. La propera cursa intentaré (sempre ho dic, mai ho faig) anar més lent de sortida. Potser així evitaré els temuts dolors abdominals. Cap al km.14 tornava a córrer bé, però tampoc anava sobradet. La pujada final d'entrada al Retiro (que començava al carrer Alfonso XII) se'm va fer llarguíssima i al final no vaig apretar per esgarrapar-li segons al cronòmetre. 343è classificat amb un temps oficial d' 1-23'51" i un temps real d' 1-23'46". Conclusions positives: segueixo progressant i ja corro per sota de 4'/km sense grans patiments. El proper repte podria ser la marató de Madrid, la popular Mapoma, el 26 d'abril. Abans, però, m'he de recuperar (muscularment vaig acabar tocat) i començar a augmentar quilometratge. En les tres setmanetes que han passat des de Fuenlabrada he millorat 2'38". La línia està marcada, m'hauria agradat baixar de l'1h-22 però hauré d'esperar a una altra ocasió.