dissabte, 21 de juliol del 2012

MERESCUT DESCANS

Crec que m'ho he guanyat.
Tampoc és que hagués estat entrenant de forma obsessiva  com quan, en altres ocasions, he preparat maratons en què buscava una marca determinada, però la preparació de la Isostar Desert Marathon es fa molt pesada i ocupa sessions llargues a ritmes que semblen avorrits...en moments en què el cos et demana més.
Ara, no. El cos no em demana res. Ara només vull recuperar-me físicament, tornar a tractar-me els maleïts isquios i intentar posar-me una mica rapidet. De moment he decidit no fer planificacions, no mirar el calendari, no comparar-lo mb el de la lliga de futbol, no buscar maratons atractives ni curses emblemàtiques que fa emps que em fan il.lusió. No.
Des que vaig acabar la Isostar no he fet res.
Bé, només he nedat. Però tampoc gaire.
Els pròxims dies començaré a moure'm al damunt de l'el.líptica i probablement surti a córrer (no més de) vint minuts, alguns dies. I seguiré nedant...

1 comentari:

Joan Castellà ha dit...

Jo diria necessari descans , després de una pallissa com aquesta .