divendres, 30 de desembre del 2016

UNA ALTRA VEGADA AL PEU DEL CANÓ

(Traducción al castellano al final del artículo)

Han passat des setmanes però ja hi torno a ser, al peu del canó. No va arribar a ser una tendinitis. Es va quedar en sobrecàrrega a l'extensor del peu dret i, pràcticament, ja ha desaparegut del tot. Corro. Torno a córrer. Una altra vegada. Sembla cíclic, però és així.
En aquestes dues setmanes he anat corrent (això sí, evitant els canvis de desnivell que hi ha en el meu nou circuit predilecte. Ha ajudat a no apropar-m'hi el fet que he passat uns dies turistejant a cavall entre Galícia i Catalunya. També hi han tingut a veure els automassatges, l'esprai de W2W i les sessions de fiosioteràpia (amb punció seca inclosa).
 Vaig posar fre a l'evolució que duia i l'estat de forma, segurament, sen'ha ressentit. Així que arribo al 31 de desembre amb ganes de tancar l'any corrent, però sense un objectiu de marca clar. Per Cap d'Any participaré en la San Silvestre Vallecana, on hi haurà més de 40.000 corredors. Sóc conscient que no estic en disposició de millorar els 36'46" que vaig fer a Canillejas. Però baixar de 37'30" estaría molt bé.




 OTRA VEZ AL PIE DEL CAÑÓN

Han pasado dos semanas pero ya vuelvo a estar ahí, al pie del cañón. No llegó a ser una tendinitis. Se quedó en una sobrecarga del extensor del pie derecho i, prácticamente, ya ha desaparecido completamente.
Corro. Vuelvo a correr. Otra vez. Parece cíclico, pero es así.
En estas dos semanas he ido corriendo (evitando, eso sí, los cambios de desnivel de mi nuevo circuito predilecto). Me ayudó a no acercarme a él, el hecho de que he estado turisteando, por tierras gallegas y catalanas. También han tenido mucho que ver los automasajes, el spray de W2W y las sesiones de fisioterapia (con punción seca incluida).
  Puse freno a la evolución que llevaba y se ha resentido mi estado de forma, así que llego al 31 de diciembre con ganas de cerrar el año corriendo, pero sin un objetivo claro. Participaré en la San Silvestre Vallecana, junto a más de 40.000 corredores. No estoy en disposición de mejorar los 36'46" que hice en Canillejas. Bajar de 37'30", sin embargo, estaría muy bien.