dimarts, 28 de febrer del 2017

GAUDINT DEL RETIRO

(Traducción al castellano al final del artículo)

Han baixat les temperatures a Madrid. El front fred es fa notar. I m'agrada!!!
Sortir a córrer sense un objectiu concret, per rodar, per moure les cames, per sentir el cor bategar, per quedar-me sense alè, per sentir-me viu. 
El parc del Retiro té nombrosos camins, rutes circulars, circuits per a les masses, recorreguts imaginaris. Aquest matí hi he anat, he fet la volta habitual, la que faig sempre que m'hi apropo. Però a mig camí he agafat un trencall i me n'he anat cap a una altra zona, buscant indrets per descobrir, gaudint del parc, gaudint de córrer.


DISFRUTANDO DEL RETIRO
Han bajado las temperaturas en Madrid. En frente frío se hace notar. Y me gusta!!!
Salir a correr sin un objetivo concreto, para rodar, para mover las piernas, para sentir el corazón palpitar, para quedarme sin aliento, para sentirme vivo.
El parque del Retiro tiene muchos caminos, rutas circulares, circuitos para las masas, recorridos imaginarios. Esta mañana he ido allá, estaba dando la vuelta de siempre, pero a medio camino he cogido un desvío y me he ido hacia otra zona, buscando lugares por descubrir, para disfrutar de correr.