divendres, 6 de gener del 2012

DOS 5.000 EN UNA SETMANA, MILLORA DE 23"

En tenia ganes, moltes ganes. De començar a fer qualitat. I els inicis sempre són interessants. Dimarts i dijous vaig fer 5.000, un cada dia. Del primer ja en vaig parlar en una entrada anterior, 18'30", amb unes bones sensacions. Però dijous em vaig sentir encara millor, de sortida el ritme va ser millor, vaig mantenir-lo i no vaig clavar: 18'07" és un temps que em satisfà, però necessito millorar. La setmana que ve hi tornaré, només un dia. Amb un segon en tinc prou. No demano res més.

Demà dissabte prendré noves referències, les primeres de l'any 2012, a la Casa de Campo. La meva idea és fer cinc voltes, de 4 kms., a un ritme controlat...que em permeti millorar en pròximes visites al circuit. Millorar és mantenir la il.lusió. I amb il.lusió puc anar molt lluny. Per això en tinc ganes, per això en tinc tantes ganes.


4 comentaris:

JR ha dit...

Llegint les teves evolucions també em fas venir ganes de còrrer.
Ànims campió, segur que la setmana vinent baixes el crono.
Una encaixada

Joan Castellà ha dit...

Et veig molt motivat ! això es bo .

joan ha dit...

Xaval, posa el freno que falta moooolt. Progressió lenta, èxit segur.

Sebas Guim ha dit...

Interessant, saber que les cròniques poden fer venir ganes de córrer. Gràcies, JR.
Ja ho veieu, Joans...motivat i gaudint.