diumenge, 22 de gener del 2012

SURTO OPTIMISTA DE LA MITJA DE GETAFE, DESPRÉS DE FER 1:17:18

Tinc el 3'40 de mitjana a les cames. Avui els he aguantat durant 21 quilòmetres i això em fa estar esperançat de cara al futur. Recorreguts diferents, òbviament (el d'avui bastant més pla que el de Sitges), però la millora de 52" d'una setmana a una altra és d'aquelles que cal tenir en compte.
Des sortida, 4ºC. Fred, com fa set dies, però conscient que el sol aniria escalfant l'ambient. Així ha estat, les condicions, per a mi, immillorables. Amb gairebé 4.000 inscrits (hores d'ara no sé quants s'hauran presentat a la sortida) al tret inicial has de gambar per no veure't atrapat entre centenars de cames. 3'30 el primer parcial i 10'33 al pas pel 3.000, dos dels tres en lleuger descens. A partir d'aquí he anat trobant un ritme còmode. No hi havia grups bons o dolents, sinó corredors que em passaven o corredors als quals jo passava. Sense més. El 10K l'he passat en 36'15 (40" més ràpid que la setmana passada), però he tingut clar que avui anava un puntet per damunt de les meves possibilitats. En la segona volta m'ha costat mantenir-me. Tot i així, he tingut la sort de ser superat per un triatleta que, acompanyat de dos ciclistes, anava deixant un reguitzell de cadàvers que, lluny d'enfonsar-se, feien tot el contrari: a certa distància del nostre protagonista hem anat formant un estirat grup d'atletes que hem afrontat els últims quatre quilòmetres amb un patiment comú. Ara tu, ara jo, ens n'hem sortit. Del 20 a l'arribada he acabat en 3'50, lluitant per qualsevol segon que pogués esgarrapar.

Comença a ser un clàssic, això de sortir amb els ulls tancats


M'alegro de no haver-me deixat anar. He finalitzat en la 90a posició de la general (Déu n'hi dó!!!), però l'1:17:18 em deixa un bon cos. Pensava que potser era la mitja més ràpida post any de lesió als isquiotibials...però no. A Moratalaz, l'any 2009, vaig fer 1h15...temps sospitós, tenint en compte que unes poques setmanes després només seria capaç de córrer a Saragossa, en 2h48.
A Getafe s'ha produït el debut de la Paz ( aprox 1:48:00) i la segona mitja d'en Jerónimo Alonso, de Canal Sur. Felicitats a tots dos.

6 comentaris:

MILA ha dit...

Enhorabuena chaval. Ya nos informarás como quedaste. Felicidades también a Paz y Jerónimo. Como enredas a la gente. Es broma

Xavi ha dit...

Ostres, Sebas !! No pares de sorprendre'ns !! Moltes felicitats !!

Joan Castellà ha dit...

Felicitats ! Millores a cada mitja que fas . Has fet la mitja a 3"40 i estaves fent les series de mil a 3´37 .

Veus com les series les pots fer molt mes ràpides .

Sebas Guim ha dit...

Gràcies a tots tres...
Joan-El tema de les sèries (que ja faig a 3'33 (je, je)) es tracta de no cansar-me'n, d'evitar arribar a aquell punt en què deixi de fer-les per falta de ganes. I si vaig a morir en totes les que faig o si en faig massa o si recupero massa poc...ho acabaré deixant. Poden ser angoixants.

Guillem ha dit...

Enhorabona Sebas!
Veig que hi havia molt nivell, perquè amb aquesta marca quedar el 90...

I si creus que el temps de Moratalaz és sospitós, i el temps d'ahir és el millor després de la lesió, vol dir que vas per bon camí per buscar una bona marca a la Marató.

Respecte el que li comentes al Joan sobre les sèries, M'HO APUNTO, perquè jo som dels que normalment surten a fer les sèries amb el ganivet a les dents, i probablement per això en faig tan poc sovint, perquè SI que acaben sent angoixants.

Sebas Guim ha dit...

Guillem-El tema de les sèries és una mica mental...prova-ho a veure si et va bé.