dijous, 19 de gener del 2012

"TÚ NO TIENES RITMO"...JO EL COMENÇO A ACONSEGUIR

Recordo l'any 99, quan en Louis Van Gaal entrenava el Barça. L'holandès era un tipus molt estricte i dur, directe com ell sol. Poques vegades se n'anava per les branques. Un bon dia va agafar fixació amb l'Òscar Garcia Junyent i el va escridassar públicament, amb aquella frase que amb el temps passaria a ser mítica: "Tú no tienes rrrrrrritmo!!!" I el va castigar a entrenar-se en solitari al Camp Nou, mentre la resta de la plantilla ho feia als antics camps de La Masia.
Sobre ritmes, i no sobre futbol, va aquesta entrada. La recuperació de Sitges ha estat molt més còmode del que m'esperava. No vaig patir gaires sobrecàrregues, només els bessons van oferir certa resistència dilluns i dimarts. Dimecres, en bones condicions, vaig fer l'entrenament "dur" (hi poso cometes perquè per molta gent no serà gaire dur...). Poc acostumat a fer sèries, cada cop que m'hi poso se'm fan una muntanya. La setmana passada en vaig fer quatre, de 1.000, recuperant dos minuts. La mitjana em va quedar en 3'37.7, amb una última sèrie més ràpida, en 3'30". Ahir la idea era superar-me, millorar aquella referència i afegir un cinquè interval ràpid. 3'32.8 de mitjana, que em sembla meravellós, amb 3'25 com a millor registre, també en l'últim canvi.
I això són bones notícies. Vaig aconseguint el ritme que vull, em començo a sentir còmode al llindar de 3'30" i he agafat molta confiança de cara a la Mitja de Getafe, d'aquest proper diumenge.

4 comentaris:

DAVID ha dit...

Ondia, encara q els ritmes son prou. Bons, 5 son suficients per mitges? Vull dir, després vas incrementant núm. De repeticions o millorant + els ritmes? Que vagi be x Getafe doncs.

Joan Castellà ha dit...

JA aniràs agafant el ritme de les series de mica en mica fins que arribis a fer 6x1000 a 3´20 que per les marques que tens les hauries de fer sense despentinar-te .

Xavi ha dit...

Joan: és difícil que el Sebas es despentini,, he, he.... ;-)))

Sebas Guim ha dit...

David: la idea és anar augmentant el nombre de sèries però em fa més gràcia augmentar el ritme...En qualsevol cas, com vinc de no haver fet sèries en sèrio en molt de temps, penso que faci el que faci serà millor que no res.
Joan Castellà: molt agosarat, hehe...ja m'agradaria.
Xavi: tota la raó del món... ;-)